Thursday, July 29, 2010

Wool hat for A.O

When I get my mojo back, I really get my mojo back. Been busy as a bee this past two weeks, doing several projects at once so not much is finished. But I have finished one thing, a hat that my friend A.O wanted me to do, it only took four days. It became a little big, but his head is bigger than mine so hopefully it will fit him better. I did get some card-making done while I was at my sisters place watering her flowers. But the card isn't 100 % ready so you'll have to wait for it.

När jag får tillbaka min mojo så kommer den verkligen tillbaka. Har craftat som ett litet bi de senaste 2 veckorna, flera projekt samtidigt så inte så mycket är färdigt. Men jag har avslutat en sak, en mössa till min vän A.O som han hade önskat sig, det tog bara 4 dagar. Den blev lite stor, men han har ett större huvud än mig så förhoppningsvis passar den. Har fått lite kort gjort också när jag var över och vattnade min systers blommor. Kortet är inte 100% färdigt så ni får vänta lite.

Deas hat

Materials:

Yarn: Opal, 100g/425m, 75% Wool/25% Polyamid
Knitting Needles: Cable Needle 2,5mm/60cm, Sock needles 3mm
Pattern: Made it up while I knitted


XOXO Mi

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting! XOXO Mika