Friday, June 26, 2009

Haven't been cardmaking in a while

Hi all!\ Hej alla!

Haven't been cardmaking in a while, my mojo just went right out the window. Have been swamped at work and have done a lot of stuff lately. All my weekends have been filled with fun socializing but that have left little time for crafting. Have been doing some crocheting, and is planing a bottle alteration. Pictures will be coming up later. My mojo is slowly making its return, and soon I be back cardmaking mad :)

Har inte gjort så många kort på sista tiden, min "mojo" har bara gått och försvunnit. Har haft massor på jobbet och gjort en massa andra saker. Alla mina helger har gått till att ha roligt med vänner, men det har gjort att jag har haft lite tid till att pyssla. Jag har virkat lite och planerar en flask-alteration. Bilder kommer senare. Min "mojo" kommer sakta tillbaka, snart är jag tillbaka som den kort galna människa jag är :)

XOXO Mika

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting! XOXO Mika